DINS DEL PROJECTE “EL CARRER” HEM REBUT LA VISITA DELS MOSSOS D’ESQUADRA .LA MONTSE I EL RICARD ENS HAN EXPLICAT MOLTES COSES SOBRE SEGURETAT VIAL I NOSALTRES HEM PARTICIPAT MOLT MOTIVATS… I FINS HI TOT ENS HEM VESTIT DE MOSSOS!!!!
divendres, 4 d’abril del 2014
dijous, 27 de març del 2014
LA PRIMAVERA JA ÉS AQUÍ
MIREU QUINES FLORS MÉS BONIQUES HEM FET AMB DIFERENTS MATERIALS I TÈCNIQUES PER CELEBRAR L'ARRIBADA DE LA PRIMAVERA.
divendres, 21 de març del 2014
PISSARES DIGITALS I TABLETS A EDUCACIÓ INFANTIL
ELS NENS I NENES D'EDUCACIÓ INFANTIL ESTEM MOLT CONTENTS !!! TENIM PISSARRES DIGITALS I TABLETS PER TREBALLAR AL TALLER D'INFORMÀTICA.
MIREU QUE DIVERTIT QUE ENS HO PASSEM!
MIREU QUE DIVERTIT QUE ENS HO PASSEM!
dijous, 20 de març del 2014
ANEM A LA DEIXALLERIA MÒBIL
APROFITANT QUE HI HAVIA LA DEIXALLERIA MÒBIL AL COSTAT DE LA NOSTRA ESCOLA , VAM FER UNA ESCAPADA ELS NENS I NENES DE P5 I LA VAM ANAR A VISITAR. COM JA FA DIES QUE DINS DEL PROJECTE DE LES "3 R" (REDUIR, RECICLAR I REUTILITZAR) PARLEM DE LES COSES QUE HEM DE LLENÇAR A LA DEIXAILLERIA ENS VA AGRADAR MOLT VEURE-LA.
dissabte, 8 de març del 2014
CARNESTOLTES
AQUEST ANY PER CARNESTOLTES PER FER-NOS LA DISFRESSA ENS HEM INSPIRAT EN ELS PINTORS QUE ESTEM TREBALLANT EN EL "PROJECTE ARTISTES": P3 MIRÓ, P4 PAUL KLEE I P5 VINCENT VAN GOGH.
MIREU QUE GUAPOS/ES ESTEM!!!
MIREU QUE GUAPOS/ES ESTEM!!!
dimecres, 5 de març del 2014
ELS NENS I NENES DE P4 VISITEM EL MUSEU RODA-RODA!!
JA SABEU QUE ESTEM FENT ELS TRANSPORTS COM A PROJECTE D’AQUEST SEGON TRIMESTRE!!!
PER TAL DE PODER VEURE ALGUN D’AQUESTS TRANSPORTS I GAUDIR D’UN MATÍ ESPECIAL, VAM ANAR A VISITAR EL MUSEU RODA-RODA DE LA NOSTRA CIUTAT!!
EN HO VAM PASSAR MOLT BÉ!!!
PER TAL DE PODER VEURE ALGUN D’AQUESTS TRANSPORTS I GAUDIR D’UN MATÍ ESPECIAL, VAM ANAR A VISITAR EL MUSEU RODA-RODA DE LA NOSTRA CIUTAT!!
EN HO VAM PASSAR MOLT BÉ!!!
divendres, 24 de gener del 2014
ELS NENS DE P5 CONEIXEM VAN GOGH
DES DE COMENÇAMENT DE CURS EN EL PROJECTE ARTÍSTES HEM COMENÇAT A CONÈIXER QUI ERA VAN GOGH, HEM VIST MOLTES FOTOS I HEM CONEGUT ALGUNS DELS SEUS QUADRES MÉS IMPORTANTS I TAMBÉ SABEM QUE HI HA UN CONTE QUE ES DIU " CAMILLE I ELS GIRASOLS".
FINS HI TOT L'ARNAU ENS HA PORTAT UN QUADRE QUE VA PINTAR LA SEVA MARE QUAN ERA PETITA: "CAFÈ TERRASSA DE NIT".
VAN GOGH VA FER MOLTS AUTORRETRATS I NOSALTRES TAMBÉ HEM FET ELS NOSTRES.
MIREU, MIREU EN QUINS GRANS PINTORS ENS HEM CONVERTIT!
FINS HI TOT L'ARNAU ENS HA PORTAT UN QUADRE QUE VA PINTAR LA SEVA MARE QUAN ERA PETITA: "CAFÈ TERRASSA DE NIT".
VAN GOGH VA FER MOLTS AUTORRETRATS I NOSALTRES TAMBÉ HEM FET ELS NOSTRES.
MIREU, MIREU EN QUINS GRANS PINTORS ENS HEM CONVERTIT!
dimecres, 15 de gener del 2014
ELS RACONS
UN DELS RECURSOS ORGANITZATIUS QUE UTILITZEM A INFANTIL ÉS EL TREBALL PER RACONS.
ELS RACONS ENS PERMETEN ORGANITZAR L'AULA EN PETITS GRUPS, CADASCUN DELS QUALS REALITZA UNA TASCA DETERMINADA I DIFERENT. PODEN SER DE TREBALL O DE JOC.
ORGANITZATS EN GRUPS REDUÏTS, ELS NENS I NENES APRENEN A TREBALLAR EN EQUIP, A COL•LABORAR I A COMPARTIR CONEIXEMENTS. ELS RACONS TAMBÉ POTENCIEN LA SEVA INICIATIVA I EL SENTIT DE LA RESPONSABILITAT.
EL FET DE REBALLAR PER RACONS ENS PERMET DEDICAR UNA ATENCIÓ MÉS INDIVIDUALITZADA A CADA NEN/A, PLANIFICANT ACTIVITATS D'APRENENTATGE ADAPTADES ALS SEUS CONEIXEMENTS PREVIS.
ELS RACONS ENS PERMETEN ORGANITZAR L'AULA EN PETITS GRUPS, CADASCUN DELS QUALS REALITZA UNA TASCA DETERMINADA I DIFERENT. PODEN SER DE TREBALL O DE JOC.
ORGANITZATS EN GRUPS REDUÏTS, ELS NENS I NENES APRENEN A TREBALLAR EN EQUIP, A COL•LABORAR I A COMPARTIR CONEIXEMENTS. ELS RACONS TAMBÉ POTENCIEN LA SEVA INICIATIVA I EL SENTIT DE LA RESPONSABILITAT.
EL FET DE REBALLAR PER RACONS ENS PERMET DEDICAR UNA ATENCIÓ MÉS INDIVIDUALITZADA A CADA NEN/A, PLANIFICANT ACTIVITATS D'APRENENTATGE ADAPTADES ALS SEUS CONEIXEMENTS PREVIS.
SAFATES D'EXPERIMENTACIÓ A P3
NOSALTRES MATEIXOS LES HEM RECICLAT I PINTAT I HI HEM AFEGIT MATERIAL DIVERS: FARINA, CIGRONS, SORRA, SAL, PASTA, ARRÒS,... I TAMBÉ DIVERSOS ESTRIS PER PODER MANIPULAR (COLADORS, EMBUTS, CULLERES, POTS,...
AQUESTA EXPLORACIÓ DEL MATERIAL ENS AJUDA A CREAR LES NOSTRES PRÒPIES HIPÒTESIS I LES CORROBOREM, O NO, MITJANÇANT ASSAIG-ERROR, ENS INICIEM EN LA LÒGICA MATEMÀTICA FENT COMBINACIONS, AGRUPACIONS, CLASSIFICACIONS,... ENS AJUDA AL DESENVOLUPAMENT DEL LLENGUATGE A L'HORA QUE ENS HABITUEM A TREBALLAR AMB TRANQUIL.LITAT, MANTENINT UNA ACTITUD DE RESPECTE VERS ELS COMPANYS I EL MATERIAL....PERÒ SOBRETOT DISFRUTEM MOLTÍSSIM!!!
AQUESTA EXPLORACIÓ DEL MATERIAL ENS AJUDA A CREAR LES NOSTRES PRÒPIES HIPÒTESIS I LES CORROBOREM, O NO, MITJANÇANT ASSAIG-ERROR, ENS INICIEM EN LA LÒGICA MATEMÀTICA FENT COMBINACIONS, AGRUPACIONS, CLASSIFICACIONS,... ENS AJUDA AL DESENVOLUPAMENT DEL LLENGUATGE A L'HORA QUE ENS HABITUEM A TREBALLAR AMB TRANQUIL.LITAT, MANTENINT UNA ACTITUD DE RESPECTE VERS ELS COMPANYS I EL MATERIAL....PERÒ SOBRETOT DISFRUTEM MOLTÍSSIM!!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)